כך תהפכו לסטארטאפיסטים מצליחים

סטארטאפיסטים מצליחים

הדרך להקמת חברת סטארט-אפ רצופה מכשולים, אתגרים ולא מעט קשיים. למרות זאת, ישראלים רבים חולמים להמציא מיזם משלהם שיוביל אותם אל מסלול ההצלחה וההגשמה. פחות מ- 3% מהחברות שמוקמות כאן בארץ מצליחות. אז איך בכל זאת עושים שאת זה? השלב הראשון ואולי בין החשובים הוא להקים תכנית עסקית גמישה שתכיל בתוכה מודל הכנסות. התכנית חייבת להציג רעיון לפיתוח המוצר, אסטרטגיית שיווק מאוד מדויקת כולל תקציב ובהתאמה למטרות עתידיות. סופר קריטי להכיר את המתחרים ואת קהל היעד בצורה הכי מדויקת שיש.

גמישות היא שם המשחק

הנה דוגמה מאתר כלכליסט: "כשהייתי בתחילת הדרך, הבנתי עד כמה הגמישות חשובה". יזמים שהם גמישים עם ראש פתוח יודעים להסתגל לכל קושי ואתגר שנקלע לדרכם ולכן מאוד חשוב להיות פתוחים לכל אלטרנטיבה שבאה בדרך ויחד עם זאת לאמץ מודלים גמישים בכל היבט בין אם זה בתשלומים לספקים ובין אם ברעיון ליציאה לשוק.

שמרו על פשטות לפחות בהתחלה

אחד הדברים שמפילים יזמים בתחילת דרכם הוא הרצון העז להמציא מוצר כמה שיותר מתוחכם וטכנולוגי. דווקא בתחילת הדרך, כדאי לקחת מוצר פשוט, נקי עם מינימום תחכומים, רק כדי להוציאו לשוק. זו הדרך בעצם להבין מיהם הלקוחות האמיתיים שלכם, מה שיחסוך לכם המון זמן בהמשך.

והנה עוד כמה טיפים ששווה לאמץ בדרך לחברת סטארט אפ מצליחה

  1. בחרו את השותפים הנכונים – לכל שותף צריכות להיות את החוזקות שלו ואת הערך המוסף שהוא נותן לתהליך. בחרו אנשים שיש לכם איתם כימיה טובה גם מבחינה אישית וגם מבחינה מקצועית.
  2. הקרינו ביטחון – טיפ נוסף שכדאי מאוד לאמץ הוא להפגין ביטחון גבוה לאורך כל הדרך. זה נכון גם לגבי אמונה במוצר לא משנה למי אתם מציגים אותו – למשקיעים או לקוחות וגם בעצמכם.
  3. נסו להנות מהדרך – אמנם כמו שתיארנו בהתחלה, יש לא מעט קשיים במהלך הדרך אבל חשוב לנסות גם להנות ממנה.
כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
bet365 – מה צריך לדעת
בט 365 היא פלטפורמת הימורים מקוונת ידועה שצברה מוניטין חזק בתעשייה. עם מגוון מקיף של שווקי הימורי...
קרא עוד »
יול 08, 2023
מה זה dns ומתי תצטרכו אותו?
dns הוא שירות וירטואלי אשר מאפשר לבצע המרה ממספר לאותיות. במדריך זה נציג את כל הפרטים אודות השרת...
קרא עוד »
ינו 30, 2020
ספקי אינטרנט – עושים השוואה חכמה
ספקי אינטרנט (ISP) הם החברות המספקות גישה לאינטרנט ללקוחותיהן. כאשר אתה רוכש ספק שירותי אינטרנט, אתה לא...
קרא עוד »
פבר 19, 2023