צ'קליסט: הציוד שכל סטארטאפ בתחילת דרכו צריך במשרד

ציוד למשרד סטארטאפ

גייסתם את ההון הראשוני וכעת אתם פותחים את המשרד הראשון ובכן, הגעתם בדיוק למקום הנכון. במדריך הבא נציג לכם את הצ'ק ליסט המלא לצורך רכישת ציוד אשר הוא הכרחי בעבור החודשיים הראשונים של המשרד.

הציוד שכל סטארטאפ צריך: לגזור ולשמור

הקמה של משרד חדש מהווה ללא ספק אתגר, בעיקר בשל פעולות הרכש אותן צריך לבצע. חשוב לזכור כי הגדרת תקציב מראש וכן חשיבה מדוקדקת על הצרכים העסקיים היא הכרחית, אולם בתחום של ההייטק אפילו יותר. הסיבה לכך היא שלא מעט חברות אשר התחילו עם מספר עובדים מצומצם צמחו תוך זמן קצר לעשרות ולעיתים מאות עובדים, ולכן מדובר בתהליך מורכב אשר דורש חשיבה לטווח הרחוק. בכדי לספק ציוד מתאים וכן חוויה נעימה לעובדים בעת שהותם במשרד, להלן הצ'ק ליסט המלא:

ציוד טכני

נציין כי עם השכרת מקרן תוכלו לא רק לחסוך כסף בהוצאות הרכש,  אלא גם להעביר הדרכות והרצאות לעובדים באופן איכותי ומדויק. בנוסף, ניתן להקרין משחקי כדורגל וכן סרטים לנוחות העובדים, ועל כן הציוד הטכני שלכם חייב לכלול מקרן, ציוד הגברה, מחשבים נייחים וכן מחשבים ניידים וכן מגרסה משרדית. כלל הציוד הטכני חייב להיות מתוחזק כהלכה, ולכן מומלץ לבחון אפשרות של השכרה אשר גם חוסכת לכם כסף בשלבים הראשונים וגם מאפשרת לכם לקבל מעטפת תמיכה מקצועית, בעת הצורך ובהתאם לקצב הצמיחה של המשרד.

ריהוט משרדי

ריהוט משרדי כולל דלפק קבלה, כיסאות מנהלים, שולחנות משרדיים, ארונות אחסון, מדפים, לוח מחיק אשר באמצעותו ניתן יהיה להעלות רעיונות יצירתיים בזמן ישיבות וכן לוח שעם עליו ניתן יהיה למקם את ההודעות בעבור העובדים.

מטבחון

אבזור של המטבחון המשרדי הוא חיוני, בעיקר לנוכח השעות הרבות של העובדים במשרד. בדקו כי המטבחון מאובזר במכונת קפה, שייקר מקצועי, מקרר, מתקן מים, קפה/תה, עוגיות, כלים חד פעמיים וכמובן חומרי ניקוי.

ציוד משרדי

מומלץ לבצע רכישה של ציוד משרדי דרך חברה מקצועית אשר מתמחה באספקה סיטונאית. הציוד המשרדי חייב לכלול מעטפות, ניירות, עטים, מחקים, קלסרים, חוברות עבודה מסודרות וכן חוצצים. בכדי לשדרג את הציוד תוכלו לבצע רכישה של ציוד משרדי ממותג עם שם העסק, אולם יש לקחת בחשבון כי מיתוג של הציוד המשרדי עשוי לעלות לא מעט כסף, ולכן מומלץ לוותר על המיתוג בשלבים הראשונים של ההקמה.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
אפיון אפליקציה – אחד השלבים הקריטים להצלחה של אפליקציה
בנוף ההולך ומתפתח של פיתוח תוכנה, יצירת אפליקציה מוצלחת דורשת גישה אסטרטגית ותכנון קפדני. אחד השלבים...
קרא עוד »
אוג 02, 2023
אחסון אתרים: זיהוי המיטב מהשאר
יציאה להרפתקה של בחירת ספק אחסון אתרים יכולה להרגיש כמו לחפש מחט בערימת שחת דיגיטלית. אבל עם המצפן...
קרא עוד »
נוב 06, 2023
ההתפתחות של שירותי המחשוב: מהמקום המקומי לענן
שירותי מחשוב עברו דרך ארוכה מאז הקמתם, והתפתחו מפתרונות מקומיים מקומיים לתפיסה המהפכנית של מחשוב...
קרא עוד »
יול 11, 2023